I Beneficii di i Sensori di Pressione d'Alta Temperature

Sensore di pressione d'alta temperatura

Chì ghjè un sensoru di pressione d'alta temperatura?

Un sensoru di pressione d'alta temperatura hè un sensor piezoelectric chì hè capaci di misurà pressioni à una temperatura constante di finu à 700 ° C (1.300 ° F).U travagliu cum'è un sistema di massa di primavera, l'applicazioni tipiche includenu prucessi induve pulsazioni di pressione dinamica deve esse misurata è cuntrullata.Grâce au cristal PiezoStar intégré, un capteur de pression à haute température résiste à des températures jusqu'à 1000 °C (1830 °F) à court terme.Per mezu di a tecnulugia differenziale è di a compensazione di l'accelerazione integrata, si ottennu un rumore bassu è una alta precisione.Un cable rigidu particularmente isolatu cuncepitu per a temperatura assai alta cunnetta u sensoru cù l'amplificatore di carica.

Chì sò i sensori di pressione d'alta temperatura utilizati?
I sensori di pressione d'alta temperatura sò applicati per a misurazione è u cuntrollu di i prucessi di combustione dinamica, per esempiu in turbine di gas è applicazioni termoacustiche simili.Capturanu accuratamente pulsazioni è vibrazioni di pressione potenzialmente periculose per ottimisà u funziunamentu di u sistema.

Cumu hè custruitu a catena di misurazione per i sensori di pressione à alta temperatura ?
In più di i sensori stessi, l'amplificatori di carica differenziale è i cavi rigidi è softline à pocu rumore assicuranu una qualità di misurazione alta.Inoltre, i cumpunenti certificati Ex sò usati per l'applicazione in ambienti duri.

Chì tipi di sensori di pressione à alta temperatura esistenu?
Sensori di pressione di alta temperatura sò dispunibuli in una vasta varietà di versioni, trà elli varianti chjuchi è ligeri per scopi di ricerca è sviluppu.Sicondu i bisogni di una applicazione specifica, sò pussibuli lunghezze di cavi individuali è tipi di connettori.Inoltre, varianti certificati (ATEX, IECEx) sò applicati in ambienti periculosi.

new4-1

Sensori di pressione à alta temperaturasò dedicati per l'usu in applicazioni à alta temperatura.Comu tutti sapemu chì i sensori di pressione ordinariu ùn ponu micca travaglià in ambienti à alta temperatura per un bellu pezzu s'ellu ùn hè micca pigliatu misure protettive.

Per furnisce suluzioni per l'applicazione di alta temperatura, i sensori di pressione d'alta temperatura sò sviluppati senza misure extra.Stu tipu di sensore pò travaglià in temperatura finu à 200 ℃.U so design unicu di dissipatore di calore riduce u calore in grande misura, chì prutegge bè u sensoru in particulare u core contr'à l'attaccu termale bruscu di u mediu altu.

Ma s'è i sensori di pressione ordinariu sò usati in tali applicazioni piuttostu chèsensori di pressione à alta temperatura, Tandu deve esse pigliatu e misure protettive per evità danni à u circuitu, i pezzi, l'anellu di sigillatura è u core.Quì sottu sò trè metudi.

1. Se a temperatura di u mediu di misurazione hè trà 70 è 80 ℃, aghjunghje un radiatore à u sensor di pressione è u puntu di cunnessione per calà a temperatura in modu adattatu prima di u cuntattu direttu di u mediu cù u strumentu.

2. Se a temperatura di u mediu misuratu varieghja 100 ° C ~ 200 ° C, installate un anellu di condensatore à u puntu di cunnessione di pressione è aghjunghje un radiatore, perchè u calore pò esse rinfriscatu da i dui prima di u cuntattu direttu cù u sensor di pressione. .

3.Per misurà a temperatura estremamente alta, un tubu di guida di pressione pò esse allargatu è dopu cunnessu à u sensor di pressione, o sia un tubu capillare è un radiatore ponu esse installati per ottene un raffreddamentu mediu.


Tempu di Postu: Dec-07-2021