Caratteristiche di u Sensore di Pressione JEORO cù Display

1. I trasduttori di pressione sò messi in lochi strani chì sò spessu difficiuli di ghjunghje.Allora quandu vulete solu una misurazione di pressione nantu à un display, u megliu approcciu hè di cunnette direttamente à un display digitale.Invece di cumprà un display separatu è scherzà cù u cablaggio, pudete cumprà i vostri trasduttori di pressione è display inseme.letteralmente.

2. Quandu i trasmettitori di pressione sò attaccati direttamente à un display, a cunnessione hè trattata in a fabbrica.Pudete sceglie trà una suluzione hard-wired è un connector.Questu vi dà sempre a flessibilità di sceglie a lunghezza è u routing di u vostru cable, ma accelerà a stallazione.

3. Unu di i vantaghji principali di un transducer pressure tethered è mostra hè u costu.Pudemu'Ùn parlanu per tutti, ma i nostri clienti pagaranu più per a so visualizazione s'ellu l'averanu in altrò.Hè'Ùn hè micca a più grande innovazione in u mondu, ma pudete truvà chì rende tuttu u prughjettu menu costu è menu cumplicatu.

new1-1

4. JEORO sensori di pressione cù displayL'unità offre una soluzione ecunomica per a misurazione precisa di a pressione in situ è ​​a visualizazione in parechje applicazioni diverse.Offre una precisione di finu à u 0,1%, stu trasduttore di pressione universale hè capace di misurà a pressione gauge / assoluta / negativa finu à 15000 psi (1050bar)

5. Stu sensoru di pressione cù display sò cumuni in l'applicazioni induve a lettura di pressione di u situ hè preferita.U display LED o LCD 4-1/2 bit offre una sperienza di lettura chjara è alta definizione.A longa stabilità hè 0.1% FS per annu.Funzioni supplementari includenu a prutezzione EMI / RFI è a prutezzione di surge è fulmini, chì li facenu sopravvive in cundizioni estremi.

6. A maiò parte di i nostri clienti piacerebbe aduprà questusensore di pressione cù displayin u cuntrollu di u prucessu, biomedicale, pianta energia, trattamentu di l'acqua di petroliu è industria chimica, metallurgia, idrologia è cusì.E diverse cunnessione di pressione è accessori currispondenti sò supportati per ottimisà l'applicazioni specifiche.


Tempu di Postu: Dec-03-2021