1.Sensori di temperatura PT100sò di solitu usatu in cunghjunzione cù strumenti di visualizazione, arregistramentu, calculi ilittronica, etc.. Misura direttamente a temperatura di u liquidu, vapore è gasu mediu è a superficia solida in a gamma di -200 ° C ~ 500 ° C in parechji prucessi di pruduzzioni.Per ghjudicà s'ellu hè bonu o cattivu, basta aduprà un multimetru digitale per misurà.
2. A caratteristica di u sensoru di temperatura PT100 hè chì i dui terminali di output (à volte multiterminale) sò cunnessi cù un multimetru (ancu s'ellu ci hè un certu valore di resistenza).Se u circuitu apertu serà male, hè senza dubbitu u primu passu in u ghjudiziu propiu.U valore di resistenza di a resistenza termale hè fissu.Per esempiu, a temperatura normale di PT100 hè di circa 110 ohms, è a temperatura normale di CU50 hè di circa 55 ohms.L'output di u termocoppiu hè u valore di tensione.À una certa temperatura, hà da pruduce un signalu di tensione di generalmente uni pochi à decine di millivolts, chì ponu esse misurati cù u schedariu di tensione di un multimetru.
3. A tensione di output di u thermocouple hè solu uni pochi mV, secondu a precisione di u multimetru.U multimetru digitale pò esse usatu per a misurazione è ghjudiziu approssimativa.L'output di u termocoppiu hè in l'ordine di millivolts.Ùn hè micca pussibule di detectà a so pruduzzione cù un multimetru, ma pò esse misurata per a so continuità.In a maiò parte di i casi, finu à chì a parte galvanica (induve i dui fili sò saldati) hè cunnessu, ùn ci hè micca oxidazione, nè danni, è in generale ùn ci hè prublema.Allora à u stessu tempu, pò esse cacciatu da a guaina per l'ispezione visuale.Per verificà veramente, hè necessariu di utilizà un termocoppiu standard per paragunà è misurà u valore di millivolt chì emette.
4. U sopra hè u mètudu dittizzioni di s'ellu uSensore di temperatura PT100hè un pruduttu normale.Spergu à aiutà tutti.Sè vo avete qualchì quistione, pudete cuntattate u nostru staffu tecnicu.
Tempu di Postu: Dec-06-2021